zondag 14 november 2010

Hier zijn ze dan....

 Ik ben Bix, in deze versie heb ik grijs haar. Nu ben ik veel mooier met mijn rode haren. Vind je niet? Zo kun je me overal herkennen...


en ik ben Bey


















In het huis van de bewoners kan je ons nooit vinden. Want, wij wonen, leven, slapen, eten en spelen in de keukenkast. Niemand weet dat wij daar zijn. We verstoppen ons zodra we de bewoners horen. Zo slim zijn we wel.
De bewoners van het huis? Ze zijn met vier. Twee grote en twee kleine bewoners. Hoe klein? Haha, zelfs de kleinste bewoner is zeker nog tien keer groter dan wij. Zij kunnen niet eens in die kast wonen, daarom wonen zij in het huis... en was de keukenkast nog vrij... tot wij er kwamen wonen.

Zo, nu weet je al meer van ons. Binnenkort krijg je nog meer nieuws.
Tot dan.

1 opmerking: